Nohy

Drepy (netradičné)

Predpažte ruky pred seba, roztvorte dlane, prsty a spojte ruky tak, že prsty sa cez seba prepletú a dlane smerujú k tvári. Teraz sa pokúste takto spojené ruky otočiť tak, aby dlane smerovali von. Pokúste sa ruky v preniesť nad hlavu (vzpažiť) a skúste akoby niečo dočahovať a vydržte v tejto polohe pár sekúnd. A teraz pomaličky skúste sadať do drepu, pričom dbajte na to, aby ruky boli stále  nad hlavou, nie pred (teda tak aby ste si nevideli na zápästia), a v drepe vydžte v tejto polohe pár sekúnd a pomaličky sa postavte. Opakujte 10x potom si oddýchnite 30s. Vykonajte 8 sérií.

Lunges (výpady)

 

 

Zadok

  • 1x-2x za týždeň
  • 2 až 3 cviky/deň
  • cviky 1až10 cvičte nasledovne : 10-20 opakovaní / 4-8 sérií
  • cvičte ich precízne, pomaly

Bridging exercise

 

Bridging with swiss ball

 

Hip abduction with Swiss ball

 

Hip extensions

 

Hip extensions, bent knees

 

Concentrated hip extension

 

Lateral Lunges



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *